Творчество наших прихожан

Стефанида (Каменец-Подольский – Микашевичи)
СОН
Хочу я ниньки вам всім розказати,
Як приснилась мені моя люба і найдорожчая мати…
Заходить у хату і стала в порозі,
А я хочу крикнуть, а чую – не взмозі.
Набралася сили й прыйшла я до неї,
І так пригорнулась до мами своьї.
І тихо шэпочу: «Заходь, мамцю, в хату,
Ось бачыш, живемо зовсім небогато».
Скоренько я скатерть на стіл застелила,
Борщику всипала, чаю налила.
Сама не даю їй ні зїсти, ні пити,
Бо хочуся з нею так наговорити!
«Мамусю рідненька, Ти в гости прийшла,
Чому ж Ти татуся з собов не взяла?
Чому Ви до мене у гості не йдете?
Коли ж Вы з собою мене заберете?..
Скучаю за Вами, за Вашов любовю,
За ніжністю Вашою, за добротою,
За щедрістю, бідністю нашою,
Зате сміхом щасливим!!!
Мамусю, я хочу зустрітись з татусиком милим…».
Всміхнулася мама так ніжно, з любовю.
Я знов пригорнулась: «Чекай, я з Тобою!».
Нагладила руки їй, націлувала…
Тоді вона тихо, з любовю, сказала:
«Я погостила, дитыно, прощай.
Своїх ти дітей і внучат доглядай,
Бо я вже іду від тебе назад… У могилу».
И закрилися двері в сиру, темну домовину,
Із жалю як крикну: «Мамусю, чекай!..».
Проснулась, а горло здушила пекуча печаль,
Подушка вся мокра, бо в сльозах була,
Бо це ж приходила матуся моя.
Бо це з усіма таки бувае,
Хто ні бацька, ні мамы, ні рідных немае. 

Комментарии